#1 Skrevet April 26, 2010 Vil høre om det er flere her som har vært borti det samme. bilen tar jævlig brått igang, går fint de første cm å slure i veien på clutchen, men plutselig bare hugger den i veien. kan ikke gi no særlig gass, da regelrett hopper den fremover, så må ta i gang veldig rolig, med lite turtall. det rare er att den ble slik etter att den sto rolig en stund. clutchen skal ikke ha gått noe særlig over 30.000, både clutch, trykkplate og svinghjul ble bytta da, kjørt veldig lite etter dette. slurer ikke på clutchen ved pådrag. er forresten wire, ikke hydraulisk, å wiren er bytta. kan det hjelpe å justere wiren? ikke vært borti noe lignende, så jeg spør litt her før jeg ser på det. coupe fwd med urqattro clutch, trykkplate og svinghjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2010 drar opp igjen denne. clutchen er VELDIG brå, så jeg må slippe pedalen ekstremt forsiktig for å unngå att bilen begynner å hoppe, helst med så lite gass som mulig. kan det være olje/væske på clutchen som gjør det? (den slurer ikke ved fullt pådrag). eller kan en/flere defekt clutch fjær være synderen? dårlig girkassefeste? type85 fremhjulstrekk, AAN motor, clutchwire(denne er ny) ikke hydraulisk clutch, 034 sine stiveste motorfester. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...