#1 Skrevet April 26, 2010 hei! har en golf 3 94mod som var en 1.8, men er blitt ombygd til 2.8 vr6:) men denne er ikke godkjent... har vart inne til godkjenning engang en mer forrige eier men ble ikke godkjent ombygd! har skriv fra mitt lokale møller verksted att denne er ombygd i samsvar med fabrikkens forskrifter, men dette var ikke god nok dokumentasjon: mad : møller hadde ikke noe mer de kunne hjelpe meg med da de ikke gir ut papirer etter 92. så om noe her inne har noe som kan hjelpe ville jeg satt stor pris på det =) har lyst på skilter: smil : Mvh Vidar Brattbakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2010 jeg hadde samme problem et par år tilbake.men jeg dro bare på biltilsynet i nabo komunen og der gikk alt i boks..er verdt forsøket hvis du har alle papirer i ordne og eventuellt bevis på at du har skiftet alt som kreves for å få den godkjent..sikkert noen andre som vet dette bedre enn meg men det funket i mitt tilfelle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2010 jeg hadde samme problem et par år tilbake.men jeg dro bare på biltilsynet i nabo komunen og der gikk alt i boks..er verdt forsøket hvis du har alle papirer i ordne og eventuellt bevis på at du har skiftet alt som kreves for å få den godkjent..sikkert noen andre som vet dette bedre enn meg men det funket i mitt tilfelle den 96modellen du har? hva hadde du med av dokumentasjon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2010 nei.var en 93 modell.for noen år siden.jeg hadde bare med bilder av byggingen og et skriv fra møller om hva som måtte skiftes ved ombygging og delenummerene på delene som måtte skiftes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2010 nei.var en 93 modell.for noen år siden.jeg hadde bare med bilder av byggingen og et skriv fra møller om hva som måtte skiftes ved ombygging og delenummerene på delene som måtte skiftes har vel ikke disse papirene enda da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 3, 2010 noen andre som kan hjelpe her? kunne tenkt meg kopi av ett vognkort for å sammenlignet vekt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 4, 2010 har desverre ikke det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...