Felgvalg A6 4F... Nå oppdatert med bilder sist i tråden :)

Anbefalte innlegg

- Oppdatert, TSW tror jeg utgår, vurderer felgene sist i tråden.

TSW.jpg

DSCN3272-2.JPG

DSCN3271-2.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen kløppere i Photoshop her..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

28irc68.jpg

TT 3.2 Felgene er kule men kanskje ikke helt 100 på din A6 ?

Ble bra med TSW .... vell vell...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

TAKK!! Dette må vel bli tilnærmet 20" vel? Tja, synes ikke det så så verst ut? TT-felgene er helt greie, men ikke det jeg ville valgt selv hvis jeg hadde kjøpt nye. De tar seg muligens litt bedre ut i virkeligheten. Får se hva det blir nå da, får jo et visst bilde av hvordan felgene passer til bilen her ja. Mangler bare mørke ruter nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, det faller ikke helt på plass med disse felgene heller.. Vanskelig å si hvordan det blir i virkeligheten, men har sett en med de i 17" nå. Det så ikke bra ut.. De var riktignok i annen farge, titan, mens jeg skal ha sølv.

 

Så derimot denne på nett i dag. Ser kanskje ikke så verst ut de? Dessverre ingen bilder rett fra siden. Noen som vet størrelsen på de på bildet? 18" eller 19"?

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21309858

A6 felger.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette så mye bedre ut spør du meg ^^.

 

Usikker på om det er 18'' eller 19'' designet er fra Audi S5 ....:)

S5%20New%20E39572.jpg

 

Hør med Christer/ Dekkskift for slike replica felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg mente det var de felgene det var ja. Takk, skal sjekke det, ellers vet jeg de er billige på Dekklåven på Vøyenenga også.

Tror kanskje dette designet passer A6'n litt bedre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir aldri klok, synes det er vanskelig å finne felger... Hadde bestemt meg for S5-felgene i 19". Var visst veldig bra kvalitet på disse, men fikk de ikke større enn 18" der jeg skal handle.

 

Så da har jeg sett på disse.. Hmm??? Hjelpsom kar på Dekklåven Vøyenenga :)

 

PS: Problemet med disse er at de har 35 innpress, mens org. er 45. Vil også kjøre på 245/40-19, så spørsmålet er om det kan komme til å subbe.. Felgen er 9" bred.

Felger Dekklåven 2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir aldri klok, synes det er vanskelig å finne felger... Hadde bestemt meg for S5-felgene i 19". Var visst veldig bra kvalitet på disse, men fikk de ikke større enn 18" der jeg skal handle.

 

Så da har jeg sett på disse.. Hmm??? Hjelpsom kar på Dekklåven Vøyenenga :)

 

PS: Problemet med disse er at de har 35 innpress, mens org. er 45. Vil også kjøre på 245/40-19, så spørsmålet er om det kan komme til å subbe.. Felgen er 9" bred.

 

9x19 ET35 med 245/40 19 kan subbe litt, men sannsynligvis lite eller ikke mer moderate senkefjærer eller s-line understell. Men du burde strengt tatt hatt ET40-45 med den felgbredden og dekkdimensjonen ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, jeg vet.. Når jeg først finner noen jeg liker, så kommer de ikke i den dim. jeg vil ha. Når jeg ser på andre alternativer er det ikke riktig ET. Har luftfjæring uten senk, så den blir vel 10 mm høyere enn med S-line understell, for den er vel senket 30mm?

 

Litt usikker på disse felgene også. Det er bare å komme med andre forslag, men helst ikke noe "alle" har. Ikke RS6 1/2 eller RS4 og noe som ikke er for spesielt eller harry :) Skal ha 19" i 8-9" bredde og helst innenfor lovlig avvik ift ET på 45.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble det omsider nye felger. Endte med felger i S5-design og 8,5 x 19 og ET 38, men en ny type de hadde fått inn, samt Pirelli P-Zero i 245/40-19. Ønsket helst Pirelli P-Zero Rosso, som jeg hadde fra før, men de fantes ikke i denne dimensjonen. P-Zero virker derimot veldig bra så langt. Et lite hakk mer støy, men absolutt innenfor mine "krav" :)

 

Felgene kommer ikke helt til sin rett på disse dårlige mobilbildene, ser litt "rundere" ut i designet på bildene ift. virkeligheten. Synes kanskje ikke de virker så mye større enn 18-tommerne, men det kan både ha sammenheng med at samme dekkdim. er beholdt, samt at felgene har en liten kant. Foran hadde det nok blitt dårlig plass til 20" med dette innpresset..

 

Får ta noen nye bilder med bedre kamera og ren bil snart :)

Felger5-2.jpg

Felger4-2.jpg

Felger3-2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For øvrig kan Dekklåven på Vøyenenga (http://www.dekk.as) anbefales på det varmeste. Kjempegod service og bra priser. Servicen er av den gode "gammeldagse", som du ikke finner så mange steder i dag. Omtalene på Gule Sider støtter også dette. De har for øvrig også en butikk i Brumunddal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som vanlig er jeg uheldig når det gjelder dekk/felger. Har hatt mye risting i bilen etter bytte til nye hjul. Hjalp en del etter ny avbalansering av ene hjulet, men fremdeles ikke borte. Viser seg nå at det er kast i ene bakdekket, bare å vente på nytt... Er vel ikke så ofte dette skjer? Hadde masse runder med avbalansering etc. før det ble bestilt to nye dekk etter at jeg kjøpte sommerhjul til forrige Passat'en. Sist var det Dunlop, nå er det Pirelli, så det er jo ikke jalladekk heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.