#1 Skrevet April 26, 2010 Hvordan er H&R sitt cup kit (50\45) vs Sline sitt understell? Tenker på Audi b6:) Er ute etter senk, men et sett som er behagelig. Pose og sekk med andre ord:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2010 Det er fjørene i S-Line settet som er så stive,byttet til H&R 45/45mm fjører på min bil før jeg fikk på justerbarte.Og bilen ble mye mer komfortabel,ikke så stumpete. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2010 Ble den noe lavere med H&R fjærene? Vår B6 er sykt stiv med originale sports understellet. Komfor for norske veier var ikke i tankene når de laget dette til B6:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2010 S-line understellet er som nevnt her satt opp med (etter min mening) fjærer og dempere som ikke jobber i samme frekvens, alt for stive fjærer i forhold til demperne.. som igjen resulterer i et understell som føles svært sportslig i lave hastigheter, men som en bil med deffekte dempere i høy fart, gynger mye:) Hadde byttet både fjærer og dempere som passer til de nye fjærene jeg, om jeg hadde hatt en bil med s-line understell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2010 Hvor mye lavere blir feks en B7 med s-line hvis man bytter til H&R 45/45 eller cup kit? Litt lavere og litt mykere bil hadde ikke gjort noe nei.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...