Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har funnet noen 18" felger jeg har lyst på nå.

 

De har ET45. Vil det gå greit på Passaten min? Jeg husker ikke helt hvilken "vei" det blir. Om de vil bygge ut eller inn. Til informasjon så er bilen senket..

 

 

Alex.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skriver du ingenting om felgbredden, men med ET 45 vil du ha god plass også med senk. Desto lavere ET, jo mere bygger felgen utover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgbredden er 7,5", og det sitter 215 dekk på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ojda, både smalt og langt inn under bilen. Kan sikkert spaces ut 10-15mm med den dimmen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det jeg var litt redd for. Det stod ikke bredde i annonsa. Det vil kanskje se rart ut med 215 dekk på en såpass stor bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 8,5x19 ET35 fremme med 215/35-19 og for å få det ut til kanten av skjermen må jeg sikker space 20,25mm vil jeg tro... Så du har mye å gå på. Nå blir jo camberen litt innover med mye senk da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har funnet noen 18" felger jeg har lyst på nå.

 

De har ET45. Vil det gå greit på Passaten min? Jeg husker ikke helt hvilken "vei" det blir. Om de vil bygge ut eller inn. Til informasjon så er bilen senket..

 

 

Alex.

 

7,5x18 ET45 er vel egentlig Golf 5/Touran dimensjon, dvs det forsvinner litt under bilen på en Passat 3B/G hvor man fint man bruke 8,5 ET35 med 225 dekk. Men en 10mm spacer vil hjelpe. ET under 30 på en normalt senket bil ser rart ut fordi glippen i skjemen blir utrolig tydelig og hjulet "henger" utenfor bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer.. felgene har sitti på en Golf 5. Felgene som sitter på bilen min nå er 8x17 ET35, og synes de er helt OK i hjulbuen. Kunne kanskje spaces litt ut. Jeg får nok tenke litt på det.. tusen takk for svar! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.