Hvor sette bukker på golf 2

Anbefalte innlegg

Hei. Holder på og skal sette bilen på bukker. Bak er greit, men fremme sliter jeg litt mer. Tør ikke jekke på kanal da den er noe rustet, så jeg har jekket på noe som ser ut som feste til forstillingen rett innforbi. Er festet en foring der. Hvor kan jeg sette bukkene? Får ikke plassert de på siden av jekken. Men er det noen andre plasser og jekke eller å få plasert bukken?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan se når jeg får tak i en jekk til. Å ha satt den på bukker bak, for så å jekke bare ene siden fremme funket vist dårlig! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jekk den midt på traversen davel..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer ikke til så langt under sånn som den er nå...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjør opp på planker, det må jeg:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sette en mk2 på bukker ved hjelp av "vanlige jekker" er et mareritt.. Been there, done that.. skummelt som pokker..

Det jeg gjor, var å jekke den opp på vanlige måten, nok til å komme til traversen forfra.. La en 2x4 langs traversen og brukte 2stk garasjejekker så langt mot hver bærearm som mulig.

Brukte 2 jernstenger for å nå frem til jekkene og for å unngå å ligge under bilen når jeg jekket. (Jeg satt foran bilen for å ikke komme i konflikt med området bukkene skulle stå)

Enkelt og greit uten dramatikk..

Pass på at bilen står skikkelig på bukker bak, hele tiden når du løfter fronten.. ;)

Slik stod min på bukker..

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1880956post1880956

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.