Anbefalte innlegg

Hei, tenkter på å få laget meg bredda stålfelger til min mk1 golf.

 

Først og fremst, noen som kan poste bilde av orginale mk1 felger og orginale mk2 felger? Jeg vet faktisk ikke hvordan disse ser ut :P

 

Kom noen av disse i 15"? Tenkte jeg skulle ha 15" med 7-8" bredde.. Vet ikke hvor mye det er plass til siden de orginale felgene bare blir breddet utover. Noen som kan si noe om det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man har fått litt ymse stålfelger original. Finner mye info på http://www.doppel-wobber.de under Felgen(program).

 

Ellers har vel mk1 noe 13" med "firkanter" på som kan brukes, samme som har vært reservehjul på mk2.

Mk2 har hatt 6x14 GTI stålfelger, og mk3 har hatt 5.5 eller 6x14 som ganske standardvare på mye CL og GL.

Ellers er vel det mest ettertraktede Corrado steelies, ettersom de er de eneste 15" med 4x100 boltsirkel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tips!

Corrando felgene koster ikke all verden med rabatt hos møller. Og det er veldig flotte stålfelger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.