#1 Skrevet April 27, 2010 (endret) Hei, Er det noen her som har montert bakrutespoiler på bilen sin og som kan gi meg noen tips på hvordan å få det til på best mulig vis? Jeg har en A4 Avant (b5) som jeg har kjøpt en rs4-look spoiler som jeg skal lime på. Problemet er at jeg (og helst en person til) må stå å holde spoilern for at den skal bli der jeg plasserer den. Tror ikke jeg har tålmodighet til å stå der å holde den helt til limet tørker Noen lure ideer? Mats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2010 Plasseres, og teipes i strekk med "ducktape" Husk å vær nøye med rengjøring før rutelim(eller d du fikk med) påføres..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2010 Ja det kan gå Med ducktape mener du vanlig brunteip? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2010 se bilde... :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2010 Aha, tnx skal prøve! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 5, 2010 Fikk det til, resultatet ble bra, utenom at når jeg fjærnet teipen så rev den med seg litt lakk fra takspoilern! :-/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 5, 2010 Skulle kanskje nevnt at du måtte vente til lakken var SKIKKELIG gjennomherdet:-( Går fort noen uker på en spoiler med mykstoff i.... PS: Endre HJELP til LØST i heading på innlegget ditt er nok lurt:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 5, 2010 Det er 2,5 mnd siden jeg lakkerte den, må ha vært dårlig arbeid av de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...