2005 golf 1.9tdi med merkelig motorproblem

Anbefalte innlegg

hei!

en kompis av meg har en 2005 golf 1.9tdi sportline med dsg kasse som han har litt problemer med..

tilbøy meg å legge ut en tråd da jeg tenkte en klok sjel på forumet kunne ha råd!

når bilen når driftstemp,( 90 grader) er bilen vanskelig å starte.. må "kjinnes" en stund for at den skal starte... alt under driftstemp, starter med en gang, men er bilen varm kan man glemme å få start uten å la den dra på starteren lenge...

noen som vet hva dette kan skyldes?

han har hatt bilen på møller og de fant ingenting.. ikke viste de hva det kunne være heller..

alt av service er fulgt på merkeverksted og den er helt orginal så ikke no jallamekk på denne bilen..

takker for alle tilbakemeldinger!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det duppeditt spjellet før/etter EGR??

Det er i alle fall et standardsvar på 2.0 tdi. Om det gjelder 1.9 er jeg usikker på...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ville det ikke kommet en feilmelding i vagcom da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tjo, tja...

Kan jo hende den er på tur til å bli ødelagt, men ikke yter så mye motstand at det blir registrert :P

Jeg hadde samme problem med min 2.0 tdi.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

akkurat.. skal bringe det videre.. ikke en eneste diagnosetest har oppdaget noe som helst så er litt merkelig...

hadde du samme symptomer på din 2.0tdi som denne har?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.