#1 Skrevet Februar 4, 2005 Oslo lokallag inviterer herved til uhøytidelig fotokonkurranse. Følgende regler gjelder: Frist for innlevering 1. MAI 2oo5 (AVSLUTTET) Motivet SKAL inneha en kjent plass eller bygning i Oslo og enten en VW eller Audi i forgrunnen. Det skal tydelig fremgå av bildet hvor i Oslo bildet er tatt. Eksempel: Bilde av en VW Golf med Holmenkollbakken i bakgrunnen. Man kan gjerne ha flere biler på bildet, men disse MÅ være VW og /eller AUDI. Skriv gjerne litt om bildet også. Alle VACN medlemmer kan delta, selv om de ikke tilhører Oslo lokallag. Juryen består av John-Arild Martinsen og undertegnede (vi kan ikke delta). min str. 800x600. Vinnerbildet vil bli benyttet til å prege lokallagets forside med navn på fotografen. Manipulering av bildet er ikke tillatt. Unntak er sladding av reg.nr. Bilder sendes til.: awaa@broadpark.no FØRSTEPREMIE: 1 stk Mini Mag-lite LYKKE TIL! Hilsen John-Arild og Arne Oslo lokallag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2005 HMMM. Dette vil nok få fram en del flotte bilder vil jeg tro. Vi kan jo også ta en møte en gang ved et kjent sted i byen, så kan vi ta bilde med MANGE biler foran? Bare en tanke (til en forandring?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2005 Stilig at dere drar igang noe slikt da! Bra jeg kommer meg hjemom en tur før Mai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2005 legger dere ut alle bilda på tråden her da? Arti for alle andre å se også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2005 legger dere ut alle bilda på tråden her da? Arti for alle andre å se også! Det skal vi gjøre så fort det kommer noen bidrag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 14, 2005 Det skal vi gjøre så fort det kommer noen bidrag fordrer jo at ENKELTE er i Oslo da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 9, 2005 foreløpig har det kommet inn kun 1- ett- bidrag !!!! 3 uker til "deadline" folkens... ut i finværet og knips bilder. LYKKE TIL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 10, 2005 foreløpig har det kommet inn kun 1- ett- bidrag !!!! 3 uker til "deadline" folkens... ut i finværet og knips bilder. LYKKE TIL Det skal nok komme noen bidrag så fort Maurits har fått sommertøflene på skal du se Arne. Det skjer i morgen.: rb :: rb : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 18, 2005 KUN 2 uker igjen å sende inn bilder folkens... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 24, 2005 Da har jeg sendt inn noen bilder jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 25, 2005 Konkurransen avsluttes samtidig med at selvangivelsen skal være inne, dvs. 30 april, så kom dere ut i finværet og knips bilder. Roger: Takker for bidraget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 25, 2005 Oslo lokallag inviterer herved til uhøytidelig fotokonkurranse. Følgende regler gjelder: Frist for innlevering 1. MAI 2oo5 Motivet SKAL inneha en kjent plass eller bygning i Oslo og enten en VW eller Audi i forgrunnen. Det skal tydelig fremgå av bildet hvor i Oslo bildet er tatt. Eksempel: Bilde av en VW Golf med Holmenkollbakken i bakgrunnen. Man kan gjerne ha flere biler på bildet, men disse MÅ være VW og /eller AUDI. Skriv gjerne litt om bildet også. Alle VACN medlemmer kan delta, selv om de ikke tilhører Oslo lokallag. Juryen består av John-Arild Martinsen og undertegnede (vi kan ikke delta). min str. 800x600. Vinnerbildet vil bli benyttet til å prege lokallagets forside med navn på fotografen. Manipulering av bildet er ikke tillatt. Unntak er sladding av reg.nr. Bilder sendes til.: awaa@broadpark.no FØRSTEPREMIE: 1 stk Mini Mag-lite LYKKE TIL! Hilsen John-Arild og Arne Oslo lokallag Her også sendt inn bildet før helga. Blir bildene lagt ut på denne tråden etter den 30 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 5, 2005 Og hvordan gikk det med denne konkurransen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 20, 2005 Vi gratulerer Roger Kristiansen med seier i vår uhøytidelige fotokonkurranse. Premien vil bli overlevert på Hovedtreffet på Vålerbanen. Vi takker alle for bidragene. Vinnerbildet kan snart sees på Oslo lokallags forside. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 20, 2005 Vant jeg? : flau :Tusen takk! : rb :Jeg ser fram til å få premien jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 20, 2005 Vinnerbildet kan snart sees på Oslo lokallags forside. hmm...finner det ikke jeg?!? Kan noen legge ut link? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 20, 2005 http://oslo.vwaudi-club.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...