#1 Skrevet April 29, 2010 noen som vet andre som har denne sensoren en møller? dem skulle ha 2350 for den der og er jo greit og få den så billig som mulig:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2010 (endret) Fant du ut noe ang denne? Pappa har feilmld (G236) på sin A6 2.7t. Edit: http://www.ecstuning.com/Audi-C5_A6-Quattro-2.7T/Engine/Electrical/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 16, 2010 bestilte herfra og var noe billigere værtfall:-) kom vel på ca 1800kr ink alt http://www.ecstuning.com/Audi-B5_S4--2.7T/Search/Exhaust_Temperature/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 16, 2010 Hvordan oppførte bilen din seg når denne var defekt? Bilen til pappa kjennes veldig tung ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 16, 2010 kjennes tung ut ja for den justerer ned turbotrykket fordi den tror eksosen er varmere en den er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 16, 2010 Han byttet begge turboene i fjor (eller for 2 år siden), og jeg synes ikke bilen har gått så bra som den burde etter byttet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 16, 2010 har han feilkode på denne el disse ville jeg byttet en eller begge for den gjørde værtfall så min gikk mye dårligere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 16, 2010 Fikk opp 3 feilkoder, og lagret utskriften, men borte ble den Startet bilen og leste ut en gang til og fikk da kun den ene feilen: 1 Fault Found: 17866 - Exhaust Gas Temp Sensor 2 (G236): Short to Ground P1458 - 35-00 - - Readiness: 0110 1101 Kommer til å bruke den noen dager for så å lese ut igjen i helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 16, 2010 har du lest ut flere ganger så di to andre ikke var gamle? er jo ikke noe og lure på den feilen der værtfall så er bare og handle? morro og ha noe og bruke penga på også:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 16, 2010 Hehe, joda. Når man kjøper VAG må man regne med å bruke masse penger hvis man ikke er så heldig å ha garanti De andre feilmld har nok ligget inne fra før, men er ikke så lenge siden det ble lest ut feilkoder. Men får vente et par dager før vi leser ut igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 16, 2010 Jeg hadde samme problemet med eksostemp-følere på min tidligere S4 B5, og da gikk motorstyringen til en slags nødmodus. Max ladetrykk ble 0,5 Bar..... Da blir bilen litt dau, kan du si ja. Kjøpte originale delere på Møller, og tror jeg ga nærmere 2 k pr stk (dette er vel ca 2 år siden). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 17, 2010 Delene koster ca 2400kr pr stk nå, koster 199$ fra ECS. Blir nok en USA bestilling gitt Hvordan er disse å bytte selv? Trassig eller umulig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 17, 2010 Hvordan er disse å bytte selv? Trassig eller umulig? Den ene er grei å bytte, mens den andre var en del verre. Det som er ille er at det er vanskelig å komme til. Den verste krevde at jeg laget til en spesial fastnøkkel (måtte slipe en åpning i fastnøkkelen for å kunne tre den inn på sensoren). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 17, 2010 Aha, flott Fant også denne: http://www.audiworld.com/tech/eng73.shtml 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 17, 2010 bytta begge på min og brukte vel ikke mye mer en 30min så er ikke noe stress 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...