#1 Skrevet April 29, 2010 Vet ikke om dette er rette plassen å legge dette ut, men er det noen billakkerere i Bodø eller omegn som er medlem her ?? Jeg trenger ny lakk på ene framskjermen min, så rop ut hvis du / dere har lyst å tjene noen kroner !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2010 Slenger meg med på denne! har en bakfanger som trenger et strøk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2010 Inkluder et panser til Jetta fra meg! Nina: Hva het han der som var hos deg på lørdagen? Fikk ikke noe skikkelig svar hos han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 29, 2010 Ronny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 29, 2010 Er han lakkerer ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2010 Jupp. Kan snoke litt i morgen etter en deal me noen lakkere man vet av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 30, 2010 Flott !!! Fikk en mopedbil rett i venstre forskjerm på A6-en, så det ble en liten bulk der ! Skal rette ut selv, men lakkeringa vil jeg overlate til fagfolk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 3, 2010 Bumpettibump osv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 3, 2010 Hadde ikke mopedbilen forsikring? Selfølgelig skal vedkommende betale regninga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 3, 2010 Joda ! Har fått utbetalt penger, så det er i orden !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 4, 2010 Til dere som trengte lakker... Dere har fått en PM... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 5, 2010 Flotte greier !!! Takk skal du ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...