#1 Skrevet April 29, 2010 hei, jeg tenkte jeg skulle koble automatiske kjørelys på min audi s4 1993mod, samt at cd spilleren starter når jeg slår på tenninga. jeg veit hvordan jeg kobler dette men det jeg lurer på er: hva heter hva og slags farge og hvor ledinga som starter alt sammen er? har søkt litt rundt men ikke funnet noe spesielt til denne bilen, fant noe til a6 men det var noen som hadde prøvd den guiden og det funket ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2010 Hei:-) Du kan gå inn på denne siden til vår broder/søster-klubb http://nordicaudi.com/arkivet/artiklar/hidden/a1269/a1269.php Håper den er til hjelp Jan-Åge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 30, 2010 prøvde denne guiden idag og kom over et problem. det er ikke pinne eller noe jeg kan koble på innpå den plassen guiden forteller meg at jeg skal koble innpå for automatiske kjørelys. er det mulig og skaffe og sette inn sånne "pinner" eller finnes det andre muligheter for automatisk kjørlys? jeg kan jo umulig være den første som montere dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 30, 2010 De pinnene får du kjøpt løsepå møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 30, 2010 var nettopp nede på møller og tok med meg delen og viste de men de sa at de pinnene fantes ikke løse. vi bestilte en ny sånn bryter del til en a6 for å se om den hadde den pinnen jeg trengte. jeg har også prøvd og måle litt men uansett om tenninga er på eller ikke eller hvilken posisjon bryteren står i så har jeg ingen spenning/eller volt på den pinnen. noen som har koblingsskjema til tenningslåsen eller denne bryter delen, sånna t jeg kan finne den ledningen som starter det hele? eller andre tips til å få dette til og hvirke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 4, 2010 bumper upp! var på møller og spurte ang de pinnene og de sa det ikke fantes, kunne jo kjøpe hele bryter delen da... uansett så har jo s4 c4 91-94 og a6 c5 95-97 forskjellige ledningsnett... trenger fortsatt koblingskjema eller noen som kan fortelle hvordan dette gjøres? eller noen som kan gjøre jobben for litt cash? de skulle foresten ha 7000 for å koble dette, 900 i ledniner og rele og 3timer arb. 2000 kroner i timen! ' 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 5, 2010 men du skal bare koble deg inn på en av de ledningene du har fra før, skal ikke sette inn noen ekstra pinner på selve bryteren Husker ikke helt hvem av de jeg brukte men bare målte jeg hadde 12v der jeg når tenninga var på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...