Ytre drivledd audi b5 billigast?

Anbefalte innlegg

Heisann, eg har funnet ut at eg må bytta det ytre drivleddet på min audi a4 b5 1,9 tdi 110 hp.

Det er gåent på begge sider, og eg lurer bare på om noken kan sei meg kor eg får kjøpt dette billigast mulig? Eg sjekka på et lokalt verkstad, og der kosta det 3400 kr for 2 stk, synes det var litt drøyt. Evt om det er noken privatpersoner som driver med import som kanskje kan skaffe dette billigare?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

norskbildelsenter, får rabatt der og....

eventuelt ebay? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Norskbildelsenter tar vel litt over en tusenlapp pr.side

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du prøvet disse?

Jeg ser de "har" deler som møller ikke klarer å skaffe? Jeg tror jeg skal teste dem på et deksel til 48 kr som møller ikke kunne skaffe. Hvis de klarer å skaffe dlen må det være noen som har kjøpt opp restlager som de sitter på.

Jeg så blandt annet at de hadde innstegslist til C4 til rundt 3800 : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ebay is your friend her, bestilte og fikk akkurat 2 ytre drivledd slike som du skal ha, komplett med mansjetter/fett og det hele fra usa, med moms og fortolling kom de på 700 kr blank..

Ole Kristian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ebay is your friend her, bestilte og fikk akkurat 2 ytre drivledd slike som du skal ha, komplett med mansjetter/fett og det hele fra usa, med moms og fortolling kom de på 700 kr blank..

Ole Kristian

Heisann, har du link eller veit du kva eg kan søka på for å få opp dette? Ytre Drivledd er ikkje akkurat standard engelsk for meg, og korleis er kvaliteten på dette i forhold til orginalt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.