#1 Skrevet April 29, 2010 Kan jeg kjøre uten denne? Den "tråden" som han på bildet prøver å få av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2010 dette er jo den strengen som holder klossene på plass? vil neppe ha kjørt uten det da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2010 Skyt meg om jeg tar feil.. men er ikke det der en sånn sak som sørger for å holde litt press på bremseklossen slik at vibrasjonslyder ikke skal oppstå da? Om jeg har rett så er det ikke farlig å kjøre uten, om jeg tar feil så... Skal være med å sponse krans.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 29, 2010 anbefales ikke i lengden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 29, 2010 anbefales ikke i lengden:) Nei, men det er ikke noe sånn dønn krise om den har blitt ødelagt liksom.. Så han kan kjøre et par dager til han får ny.. For den holder jo ikke "på plass" klossen, når klossene er kommet inn i spora i kalippern og tredt nedover skiva så skal vel ikke klossene klare å stikke av noe sted selv om den greia forsvinner..? Jeg spør, gi meg et svar..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2010 null problem og kjøre uten, er en vibrasjonsdemper , har hatt flere biler inne til klosse skift der den faktisk har vert borte på begge sider ! men er jo der for en grunn så best med ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 29, 2010 hehe;) Som sagt ikke anbefalt i lengden:) null problem frem til man feks får tak i ny:) Over tid kan klossen slites litt skjevt. Denne holder ikke fast klossen:) den holder yttersiden av selve calippern inntil klaven og sikkrer at calipper står rett vinkel på klossen og at calipper ikke kiler seg på sine glidebolter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 29, 2010 Altså hadde jeg faktisk rett i et bilteknisk spørsmål hvor jeg "henta svaret" fra min erfraing fra Ascona B.. Det er ikke farlig å kjøre uten den der, men som det skrives den er der for en grunn. Så om den har forsvunnet, skaff ny når du får til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 2, 2010 Takk for svar alle sammen Jeg fant heldigvis en delebil som jeg knabba den fra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...