Forskjell på Votex 3b og 3bg sideskjørt?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er noen forskjell på utsende på de? Veit at 3bg passer på 3b men lurer på om de passer inn med Votex 3b framfanger og bakfanger!

 

Har leitet fælt etter votex styling. Fikk takk i framleppa på møller men de har ikke 3b sideskjørtene, og 3bg skal de ha 8000,- for så det er ikke et altternativ. Har funnet en selger i USA med en god pris og lurer derfor på om det ser bra ut sammen! Har rundt 2 dager på og svare han om jeg skal ha de!

 

Leiter fortsatt etter de her i Norge/Europa for og slippe og betalle så stor frakt! Og er det noen som veit om et par av de eller en bakleppe så er det bare og spy ut!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fronten får du ikke til å passe.

 

sideskjørt passer rett på

 

bakskjørtet får du også til å passe med du må kjøpe hele 3bg bakfangern å montere denne (der kan nederste del deles)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for info! selv om jeg viste at front og bakleppe ikke passer :P Ble vist ikke med da jeg lagde innleget :P Men Hovedsaklig så lurer jeg på om det er noe stor forskjell på 3bg og 3b sideskjørtene, vil liksom at det skal passe :P ikke bare ha det pga det er votex xD

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.