Noe veldig galt med innsprøytninga!

Anbefalte innlegg

Nå begynner den å hakke å stoppe midt i et gasspådrag og på tomgang. Skjønner ikke noe.

Når jeg kjører ut i fra kryss/gater for å gi litt på så dør bilen helt ut. Prøvde å slippe gassen og holde inne clutchen for så å gi gass igjen. Og da begynnte det for fult. Den lever nesten sitt eget litt når jeg ikke har den i gir.

Beklager om jeg henger ut passat :tilber: men makan til problem bil har jeg aldri hatt...

Her er hvordan den oppfører seg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå begynner den å hakke å stoppe midt i et gasspådrag og på tomgang. Skjønner ikke noe.

Når jeg kjører ut i fra kryss/gater for å gi litt på så dør bilen helt ut. Prøvde å slippe gassen og holde inne clutchen for så å gi gass igjen. Og da begynnte det for fult. Den lever nesten sitt eget litt når jeg ikke har den i gir.

Har video på telefon. Noen som har lyst å se denne for å hjelpe en stakkar i nød? :tilber:

Kanskje du skulle fortelle litt mer om hvilken bil det gjelder (gjelder det 1,9 TDI?), har du lest feilkoder og evnt fått noen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke fått noen feilkoder. Dette gjelder en 110 hk 1,9tdi. Skjedde etter at jeg fylte på dyserens og tok å nullstilte den ene feilkoden. Nå skjønner jeg ingen ting..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.