#1 Skrevet April 29, 2010 (endret) Nå begynner den å hakke å stoppe midt i et gasspådrag og på tomgang. Skjønner ikke noe. Når jeg kjører ut i fra kryss/gater for å gi litt på så dør bilen helt ut. Prøvde å slippe gassen og holde inne clutchen for så å gi gass igjen. Og da begynnte det for fult. Den lever nesten sitt eget litt når jeg ikke har den i gir. Beklager om jeg henger ut passat men makan til problem bil har jeg aldri hatt... Her er hvordan den oppfører seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2010 Nå begynner den å hakke å stoppe midt i et gasspådrag og på tomgang. Skjønner ikke noe.Når jeg kjører ut i fra kryss/gater for å gi litt på så dør bilen helt ut. Prøvde å slippe gassen og holde inne clutchen for så å gi gass igjen. Og da begynnte det for fult. Den lever nesten sitt eget litt når jeg ikke har den i gir. Har video på telefon. Noen som har lyst å se denne for å hjelpe en stakkar i nød? Kanskje du skulle fortelle litt mer om hvilken bil det gjelder (gjelder det 1,9 TDI?), har du lest feilkoder og evnt fått noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2010 Har ikke fått noen feilkoder. Dette gjelder en 110 hk 1,9tdi. Skjedde etter at jeg fylte på dyserens og tok å nullstilte den ene feilkoden. Nå skjønner jeg ingen ting.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 29, 2010 Her er video! Her er hvordan den oppfører seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...