#1 Skrevet April 29, 2010 driver å ska sette i ledningsnettet fra en 16v kr motor i en gti 8v bil.sikringsboks alt annet er likt utenom denne kontakta som sitter på 16v nettet men ikke på 8v nettet. finner ingen kontakt som den passer i på 8ven å så dum som je er så tenkte je itte på hva den satt i på 16v en je plukka den ut av. så je lurte på om det var noen som veit hva denne er til å hvor den eventuelt skal:-)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2010 mellomgangen til tomgangsreleet mener og huske det fra da jeg sjøl knota med samma shiten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2010 hva var løsningen din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 29, 2010 plugge inn den som mangla jeg hadde alt der fra før jeg, bare at jeg reiv ut det som var av dash.nett på 16v'n jeg hadde. men da veit du iallefall hva den er til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 29, 2010 hmm:-) så je mangler ett tomgangsrele? ell er det je som misforsår nå? aldri vært no geni da det kommer til ledninger je ass:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2010 du hakke tilfeldighvis no bilder av åssen detta ska vara?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 29, 2010 noen som veit hvilke ledninger å slik je eventuelt mangler eller noen som har dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 29, 2010 du skal ha en boks, med et nr (244) på. dette er tomgangsstyringa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 30, 2010 ok da får je sjå om mje får tak i det:-)hehe var litt dum je da som itte plukka av den i donor bilen:-) takker for hjelpa:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 30, 2010 kan det stå vdo på den boksen? huske ej dro ut en boks litt oppi dashen som det sto det på men huske itte om det sto no nummer på den:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 30, 2010 er det denne je mangle?:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 1, 2010 den der så kjent ut ja det er tomgangsttyringa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 1, 2010 jaggu bra:-)da mangle je bare ledninga imellom men det går vel ann å fikse vil je tru:-)takk for hjelpa:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 1, 2010 husker ikke helt hvordan det henger ihopes. men er nå en del klunder om du ikke har komplett dash-nett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 2, 2010 Men treng du den boksen da, når du ska kjøre med gassere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 2, 2010 Minner om at skriving utenom lokallagsområdene foregår på bokmål eller nynorsk, ikke på dialekt selv om den er forståelig i motsetning til mange andre dialekter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...