Anbefalte innlegg

hallo. Noen som har vært borti å bytte hjullager bak på audi 100 C4 quattro? lurer på om det er vits å prøve uten presse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror nokk du må presse ja

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du ikke har borti 1 tonn trykk i neven så er presse tingen;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du ikke har borti 1 tonn trykk i neven så er presse tingen;)

Ett tonn er ikke nødvendigvis nok. På fatterns drosje volvo v70 awd røk et hjullager etter to år. Det gikk vist ikke å presse ut i hele tatt, det skulle gå an men de fikk det ikke til, han måtte bytte fjærbein sa verkstedet.

Nå er jo ikke volvo og audi det samme men presspasningen på et 70-90 mm lager noe det samme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett tonn er ikke nødvendigvis nok. På fatterns drosje volvo v70 awd røk et hjullager etter to år. Det gikk vist ikke å presse ut i hele tatt, det skulle gå an men de fikk det ikke til, han måtte bytte fjærbein sa verkstedet.

Nå er jo ikke volvo og audi det samme men presspasningen på et 70-90 mm lager noe det samme.

sant nok:) har enda ikke opplevd å ikke få pressa ut et:) men har hørt om tilfeller også:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg bare spørr sånn av ren nyskjerrighet, hvordan har du tenkt å få dette a uten presse? gnage det av eller spa det ut med skjei? :P

Må nok ta av spindel og finne deg en 10t presse...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var en ny måte :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min '91 Coupe så tok jeg av hele huset, la oppi noen foringer og slo til det jeg hadde. gikk helt fint. nytt lager inn, brukte jeg bare tvinge..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skikkelig gammelt sveiseapparat ja hehe, Lurer på hvor lenge lageret holdt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.