Montering av Rieger RS2 fanger

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en Rieger RS2 frontfanger i plast. På sidene til Norsk bildelsenter står det:

 

Hel fanger produsert i ABS plast, denne limes utenpå original støtfanger som det må kappes nedre del av. Passer kun til originale RS2 tåkelykter og blinklys som selges separat.

 

Original støtfanger passer ikke inni denne fangeren. Er det noen som har noen tips til montering? Jeg vil helst bruke originale fester da jeg synes det ser bedre ut enn hjemmelagde fester.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vært borti en del lignende tilfeller hvor man må skjære filler av frontfangeren for å montere ny styling utenpå.jeg har pleid å skaffet meg en stygg eller skadet fanger jeg kan sette den nye på så jeg ikke ødelegger den gamle helt.kan du legge ut bilder så kanskje jeg kan se om det finnes noen løsning på problemet ditt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har skaffet meg en brukt 80 fanger, denne har jeg skjært i filler, skjærte av skinna og hjørnefestene. Men pga. hjørnefestene passer ikke blinklysene i fangeren...: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har montert en Rieger RS2 fanger før?

Er det mulig å bruke de originale festene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.