#1 Skrevet April 29, 2010 Noen som vet om noen sånne som er godkjent ombygget til 20v turbo? Trenger kontaktinfo til eier av godkjent bil om mulig. Eller gjerne regnr, så finner jeg resten selv. Trenger i forbindelse med godkjenning av ett karosseri for en kompis. Jeg kan kontaktes på 411 22 747 eller PM om det er noen som ikke vil poste på nettet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2010 hjelper deg fint lite om du viser til aldri så mange typ85'er som er blitt godkjent med 20v turbo til trafikkstasjonen idag, er helt andre regler og enda vanskeligere folk som jobber der enn for gjerne 10år siden da de veldig få som klarte dette gjorde det. Eneste jeg har sett som er godkjent og som går på veien enda er denne plommerøde 90/urqattro-sedanen som ble solgt på autodb for en tid tilbake. Så har du en drøm om å få dette til må en nok kjempe sin egen sak hos BT da de tar fint lite hensyn til hva som er blitt gjort tidligere, ellers har jo møller fint lite å stille opp med av papirer... Søker du her på forumet så finner du mange som har forsøkt det som du har tenkt på her, og forresten, lykke til;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2010 Han som styrer med dette har snakket med sin saksbehandler hos biltilsynet og har fått beskjed om at hvis han kan finne info om en allerede godkjent ombygget bil, så kan det bli brukt som dokumentasjon. Jeg har selv fått beskjed om det du forteller når jeg søkte om ombygging av en bil, men han fikk en annen beskjed nå, så de tenkte å prøve det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2010 går utifra dette er en quattro? kanskje overbevise de om at urquattro er samme bilen og de har 220hk, men fint lite av bremser som passer rett på som kan matche denne effekten på 230hk da 90'en har 100hk mindre orginalt, så er en case der og med å finne deler som de kan godkjenne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 1, 2010 Quattro, ja. Han har virkelig en jobb å gjøre med tanke på valg av deler. Bilen er bygget med originale bremser og S4 motor. Det kule med denne bilen er at den er godkjent med bur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 1, 2010 Denne heldige mannen har en godkjent typ85 med 220hk: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=134347 Skulle ønske det gikk an å fått min godkjent også, GTEquattro med 230hk, men gidder ikke bruke massevis av timer på brevskriving om masing på folk som har fått dette godkjent for å så få et nei hos BT. Har vært inne på Tanken om TÜV godkjenning kan hjelpe meg, men da skal bilen være bøllestrøken før jeg evt reiser til tyskland å får papirer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 2, 2010 Se der, ja. Dette kan kanskje være til hjelp. Takker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 9, 2010 Jøss. Vedkommende gav opp før han var i gang Objektet er til salgs. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22282321 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 10, 2010 Syns det var litt dyrt. Kan jo se ut som orginalkasse på den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 17, 2010 Prisen er diskuterbar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...