#1 Skrevet April 30, 2010 Jeg solgte for noen uker siden bilen min til Tromsø. Den er chippet og jeg kjørte en stund med MBC. Nye eier bor i Tromsø, og han har problemer med feilkode fra bankesensor og at bilen innimellom fusker litt. Hvem i Tromsø og omegn anbefales til å ta en titt på dette? For alt jeg vet kan det jo være en liten filleting som gjør det, men det er også mulig jeg bare må betale for å få på plass orginal programvare igjen om det løser problemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2010 Nå vet jeg ikke hva en mbc er, men hva med å fjerne chip å se om problemet er der enda. Hadde fusking på min bil med chip fra chipsenteret. Fjernet chippen og problemet var borte. Chippet den igjen hos Autowell i Tromsø (o.c.t tuning) Går smooth nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2010 MBC står for manuell boost controller. Nye eier hadde på eget initiativ stukket innom TS-racing i Tromsø som fikset problemene uten å ta betalt. Flott service. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2010 Greit å vite hva problemet var? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2010 Problemet var fusking på max ladetrykk og feilkode på en bankesensor. Jeg har ikke fått vite hva løsningen ble, bare at de ordnet opp for han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...