#1 Skrevet April 30, 2010 Som topic sier blånekter brakka å starte etter en kjapp motorvask! Tørt i plugghull og alle kontakter jeg kan se! Hva skjer da tro...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2010 Sjekk etter fukt i fordeler lokka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 30, 2010 Helt garantert det. Min bil ville heller ikke gå etter motorvask, grunnet vann i fordelerlokket. Fikk tørket dette fritt for fuktighet, å bilen gjekk som en drøm etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 30, 2010 Jaggu fikk jeg start på beistet til slutt;) Bilen ble stående noen timer siden jeg måtte avgårde å få gjort noe ting og tang, og når jeg kom tilbake så våkna den til slutt etter MYE kinning.. Gikk som ei ræv da men;) Gikk seg til etterhvert;) Mrn vann i fordeler er nok en sansynlighet ja, for den var IKKE pen.. Her blir det to nye fordelere så fort lønna dukker opp!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...