#1 Skrevet April 30, 2010 Heisan, har bytte bakluke på bilen og fikke et lite problem når jeg satt resten sammen... Merklig problem egentlig, satt sammen låsen, staga og "vakum klokka". Når jeg trykker på knappen for å låse bilen låser alle dørene seg mens bakluka er åpen. Når jeg trykker på knappen for å åpne bilen, låser alle dørene seg opp, men luka låser. Har knota med staga i nesten 2 timer og skjønner ingenting... Kan bilen få feil signaler på noen måte? Det er forresten ettermontert defa alarm.. Takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2010 Det hjelper veldig å oppgi hvilken bil det dreier seg om da det faktisk er litt forskjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2010 glemte det i farta:) en s4 92. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2010 Det er ikke bare å løsne den ene ledningen trykke på knappen en gang, så koble til til igjen, så kommer den seg inn i "syklusen" igjen.. Har gjort det med hell på andre ikke bilrelaterte produkter da.. lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 2, 2010 Det er ikke bare å løsne den ene ledningen trykke på knappen en gang, så koble til til igjen, så kommer den seg inn i "syklusen" igjen.. Har gjort det med hell på andre ikke bilrelaterte produkter da.. lykke til Er nok ikke så enkelt gitt, prøvde det noen ganger ute hell.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...