#1 Skrevet April 30, 2010 hei Lurer på om det er noen som har mulighet til og asistere litt. trenger å få sjekka ut om det er feil med motorstyringen. det jeg tenker på da er og teste den i en annen lik bil . mest fpor å lese av feilkoder med vagcom. håper på denn måten finne ut om det er hjernen som er kaputski eller om det er feil i bilen. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=185400 her er info om feilkodene jeg får. så kan jeg vel føye til at når tenningen skrus på så starter begge radiatorviftene opp og spinner seg opp til et enormt turtall. har hatt ute sikkringsboksen og varmet den opp til 50 grader i 4 timer tilfelle det skulle være fuktighet i den. men nei samma feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2010 Jeg svarte noe i den andre tråden din. At viftene sviver er en sikkerhetsfunksjon som trer inn når du mister kommunikasjon mellom styrenheter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 30, 2010 ok. slik å fårstå. kansje man bare skulle bite i det og sende den på verksted. om ingen vil ha en liten kveldsjobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 30, 2010 Jeg svarte noe i den andre tråden din. At viftene sviver er en sikkerhetsfunksjon som trer inn når du mister kommunikasjon mellom styrenheter. du har ikke noen tips om årsak til at slikt skjer. mandagsbil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...