#1 Skrevet April 30, 2010 (endret) har en kompis som står fast med å få start på 91mod 1.8 gti'n sin.. noen som kan hjelpe etter å ha lest denne simple beskrivelsen? "vi har prøvt tennings modul liten sal så står oppå hjernen... anna coil reve å slitt i alle contakter å smurt med rust løser sjekka jordinger.. sikringer har vi sjekka rikka i rele i sikrings holder sjekka ledningene står på der.. sett strøm på bensin pumpe for å slå fast den sviver om den får strøm.. problem 1.ikkje gnist når en sleper bil elle når en kjinner kun i det en vrir om nygel.. (fikk fortalt at bakstykka på tenningslåsen va svake så den pøvde vi med ny akuratt likt) men hørre og dem sier hallgiveren i fordeler er svak har enda ikkje funne brukt lik.. ny pris ca 2000kr.. så ønsker å hvite det er den før eg finner på å bruke penger på ny.ellers kan vel bilen ver hjerne død tankmåler øker ikkje med tenning på men har tanka 200kr i bensin..bilen har tydele vis stoppa for eigern og siden det ikkje er sot på pluggene så står i..men i bunn å grunn føler eg det er litt lite liv i rele/dyse å slikt.. men er lyd i relea å dysene klikker når en setter strøm på dem men er i bunn å grunn gnist vi mangler å har prøvd med anna bakstykke på tennings låsen så flere meiner 110% er feilen.. men hallgivern ska vel gji signal te hjerne at den ska aktivera di forsjellige vitale deler så.. leter etter noen så kan gji meg et svar hva som er vanligt uten om det vi har prøvd.. ønsker ikkje å gå så langt å montere gasserer beg dette håper du fortår noe av dette.i min mangel om kunnkap av punktum å anna fine ord" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2010 Har du sjekka at rotor`n i fordelern går rundt når den kjøres på starteren...? En kompis fikk ikke start på sin og der var drevet på aggregatakslingen gåent slik at rotor stod stille = ingen gnist! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2010 rotorn går rundt.. noen andre forslag som kan hjelpe en stakkars jærbu, (som bare er vandt til å skru traktor?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...