#1 Skrevet April 30, 2010 (endret) Hei. Var ute å kjørte nå i kveld å merket noe VELDIG spesielt med clima-anlegget i bilen (elektronisk klima-anlegg). Dere kan tro det dere som vil, men jeg tror det nesten ikke selv Når clima-annlegget står på, å jeg svinger brått på rattet til høyre blåser clima-anlegget mer luft gjennom luftkanalene enn når jeg kjører rett frem...Dette høres tydelig. For å få en bedre forståelse av hva jeg faktisk mener her, så kan jeg sammenligne det med, når en bil står på tomgang (kjører rett fremover) iforhold til når den ruses (svinger brått på rattet til høyre). Dette skjer kun når jeg svinger til høyre. Svinger jeg til venstre, blåser den helt normalt. Veldig merkelige greier synes jeg da men : klø : Noen med C4 som har kjennskap til dette eller selv har vært borti det samme ? Takker for svar Bilde av Clima-anlegget slik det sto instillt når det oppførte seg sånn merkelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2010 Utslitte børster på kupéviftemotoren. Sving i ene retningen får ting til å flytte seg litt i viftemotoren, kontakten blir annerledes og viften blåser som den skal. Been there, done that. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2010 Jaha ? Okay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2010 Kjøp en ny vifte og nytt varmeapparatregister; like greit å skifte det mens du har hele boksen ute. Koster ikke mange kronene fra USA. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...