Hvordan bytte vannpumpe på Corrado G60

Anbefalte innlegg

Heisann...

Tror vannpumpa mi gikk til dass nå idag, skal kjøpe en ny vannpumpe til uka, men hvordan er det og bytte vannpumpa? Er det greit? Hvordan går man frem?

Gjelder en 90' corrado G60...

Mvh Fredrik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo litt arbeid å bytte den vannpumpa. Må vel begynne med å demontere g-laderen,må også fjerne g-lader feste/brakerten. Boltene til det feste går igjennom vannpumpa. Vannpumpa går vel på registerert også vist jeg ikke husker feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vannpumpa går ikke på registeret her tror jeg...bare servopumpa og kanskje AC kompressoren?

Men jeg må altså ut med g-laderen og braketten til denne, og da er vannpumpa klart til og byttes?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må av med:

Glader

Glader brakett

Servopumpe

evt ACpumpe om du har det

jævla mye jobb egentlig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer...da er det som jeg fryktet, men fant et vannpumpe-sett fra tyskland, med alt innholdet bortsett fra huset, er det mulig og bytte dette uten og skru av alt hvis jeg beholder vannpuimpe-huset? Eller må jeg da fortsatt ut med alt dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.