#1 Skrevet Mai 1, 2010 (endret) Heisann... Tror vannpumpa mi gikk til dass nå idag, skal kjøpe en ny vannpumpe til uka, men hvordan er det og bytte vannpumpa? Er det greit? Hvordan går man frem? Gjelder en 90' corrado G60... Mvh Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2010 Er jo litt arbeid å bytte den vannpumpa. Må vel begynne med å demontere g-laderen,må også fjerne g-lader feste/brakerten. Boltene til det feste går igjennom vannpumpa. Vannpumpa går vel på registerert også vist jeg ikke husker feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2010 Vannpumpa går ikke på registeret her tror jeg...bare servopumpa og kanskje AC kompressoren? Men jeg må altså ut med g-laderen og braketten til denne, og da er vannpumpa klart til og byttes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2010 må av med: Glader Glader brakett Servopumpe evt ACpumpe om du har det jævla mye jobb egentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2010 Stemmer...da er det som jeg fryktet, men fant et vannpumpe-sett fra tyskland, med alt innholdet bortsett fra huset, er det mulig og bytte dette uten og skru av alt hvis jeg beholder vannpuimpe-huset? Eller må jeg da fortsatt ut med alt dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...