#1 Skrevet Mai 1, 2010 (endret) Her kan folk legge ut bilder fra treffet, så kan folk se selv hva de gikk glipp av;) Kommer straks noen fra meg! Hmmm, hjemløs narkis jeg fant langs veien : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2010 gleder meg til å se bilder fikk selv ikke vært der veldig synd men sånn er det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2010 Her er bilene jeg tok i dag Arve er blid som alltid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 1, 2010 Legger dem ut i den rekkefølgen jeg tok dem Oversiktsbilde av fremmøtte VW tidlig på dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 1, 2010 Så er det Audi sin tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 1, 2010 Og så var det min egen bil da.. Ser at det kommer flere bilder av den etterhvert, men det får folk bare leve med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 1, 2010 Siste Audi på det tidspunkt.. Og så litt oversiktsbilder Kul detalj!! Og et smykke av en bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 1, 2010 (endret) Var flere som dukket opp utover dagen Denne hadde jeg veldig sansen for!! Tilsvarende felger som jeg hadde på gamle A3’n min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 1, 2010 (endret) Og så litt rumper.. Og så dukket det opp et smykke som ble tatt i litt nærmere øyesyn senere! Og flere rumper Tror jaggu Avant var i overtall i Audi-rekka.. For de som ikke har sett denne live; dere MÅ komme dere på treff!! Finere 2’er skal man lete lenge etter!! RS4 på gass.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 1, 2010 Her er bilene jeg tok i dag Tjuvradd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 1, 2010 Blir spennende å se denne når den blir ferdig Her ventes det visst på felger. Men helt grei nødløsning Likte stuket på denne Og så var det Bobla som ble kjørt av en hyggelig eldre herre. Utrolig fin stand på denne Bobla!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 1, 2010 Her trodde jeg at alle hadde kommet.. Disse to var veldig forskjellige men begge utrolig fine på sin måte Men så dukket det opp to bobler til Og så forsvant ”naboen” min så jeg fikk tatt et bedre bilde av bilen min Møller stilte også opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 1, 2010 Boblene litt nærmere.. en lav og en høy Fin camber.. Og så min egen igjen Fin detalj i Roger sin Roccu Ble en del folk etterhvert også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 1, 2010 Så var det premier og de heldige vinnerne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 1, 2010 Og litt nærmere på vinnerne i VW klassen Og så min egen igjen da Det var de siste bildene fra meg Takk for et kjempe fint treff!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 1, 2010 Blir spennende å se denne når den blir ferdig Spennende hehe. Prosjekt tråd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 1, 2010 Har ingen bra bilder men litt film. Ps sambandet ble flittig brukt hele veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 3, 2010 masse bra bilder, kom gjerne med flere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 3, 2010 Den RS2`n var pervers!! Ikke vanskelig å skjønne at den vant pris nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 3, 2010 Den RS2`n var pervers!! Ikke vanskelig å skjønne at den vant pris nei Han har gjort det HELT riktig ja;) Skulle også sett den herlige RNS-E instalasjonen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 4, 2010 Mange fine biler, men er det luftfjærer på mange av de eller? Hvem vil ha en så lav bil? Jeg sendte min tilbake til Jonus for å heve den til normal høyde (får den tilbake iløpet av helgen). Er jo et H å kjøre når biler er så lave. Original høyde minus en cm eller 2 er fint, men når det blir så lavt som mange av de her blir det nærmest umulig å kjøre med på dårlig norsk vei, så legger man til fartsdumper så har man en bil hvor det er mer slit enn gøy å kjøre den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 4, 2010 Mange fine biler, men er det luftfjærer på mange av de eller? Hvem vil ha en så lav bil? Jeg sendte min tilbake til Jonus for å heve den til normal høyde (får den tilbake iløpet av helgen). Er jo et H å kjøre når biler er så lave. Original høyde minus en cm eller 2 er fint, men når det blir så lavt som mange av de her blir det nærmest umulig å kjøre med på dårlig norsk vei, så legger man til fartsdumper så har man en bil hvor det er mer slit enn gøy å kjøre den. Er nok bare en med luftsenk og det er bård sin røde 4er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 4, 2010 Er nok bare en med luftsenk og det er bård sin røde 4er Sorte 5èr golfen til Tore Øimoen har også luft;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 4, 2010 Sorte 5èr golfen til Tore Øimoen har også luft;) stemmer det, glemte den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...