#26 Skrevet Mai 4, 2010 Sorte 5èr golfen til Tore Øimoen har også luft;) stemmer det, glemte den Feil begge to.. Er ikke luft på denne nå. Er kw 35 mm senk om jeg ikke husker feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 4, 2010 Mhmm ..Kjøpe bil..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 4, 2010 Her er noen av mine bilder fra treffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 5, 2010 Og litt nærmere på vinnerne i VW klassen Her mangler det vel en blå bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 5, 2010 Etterlyser bilder som ble tatt av bilen da vi kom rullende inn på treffet. Jeg la merke til at noen var oppe med kameraet, så skulle gjerne hatt disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 5, 2010 Her var det bare flotte bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 6, 2010 Jepp, mye fint å se på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...