#1 Skrevet Mai 1, 2010 Hallo ... Jeg fikk plutselig opp å taste inn 4 sifret kode på nav'en min her om dagen. Jeg var så dum at jeg prøvde meg med 2 koder og da var det låst gitt .....først da så jeg etter koden og fant den på ett ark i hanskerommet. Men hele nav spilleren er låst og jeg får ikke tastet inn noe kode. Den viser bare en tekst under koden "locked". Så jeg må få re-åpnet / resatt slik at jeg kan få tastet inn koden ? Noen som vet hvordan man gjør det ? Noen hemmelig taste kombinasjoner ? Dette gjelder en RS4 B5 ...... Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2010 Muligens likt som på Passat 3bg? Prøv å la nøkkel stå i tenning, tenning av og navi på en liten stund. Er sånn på min ihvertfall. Ikke noen stor krise om navi enhet blir låst på min da det bare er for en liten stund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2010 Muligens likt som på Passat 3bg? Prøv å la nøkkel stå i tenning, tenning av og navi på en liten stund. Er sånn på min ihvertfall. Ikke noen stor krise om navi enhet blir låst på min da det bare er for en liten stund. Hørte med s-sentrum og dem sa noe lignende. Bilen måtte stå 1-2 timer og da kunne jeg taste inn koden på nytt. På fredag da jeg kjørte så kjørte jeg maks en halv time med spilleren på. Idag prøvde jeg på nytt men samme som før, dvs fikk ikke tastet inn koden. Må spilleren fysisk stå på (med tenning) og slikt i 2 timer ? Det er tydeligvis ikke nok at bilen er avslått i 2 timer Skal kjøre i minst en time imorra så kan uansett se om den åpner seg på slutten av kjøre turen da ...... Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2010 Alt står i instruksjonsboka di så du er klar over det;) Husker ikke nøyaktig forløpet, men tenning og navi må stå på i 1-2timer før den låser seg opp igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 2, 2010 Alt står i instruksjonsboka di så du er klar over det;)Husker ikke nøyaktig forløpet, men tenning og navi må stå på i 1-2timer før den låser seg opp igjen. Kjørte istad og akkurat på slutten av turen så "enablet" den seg slik at jeg fikk tastet inn koden og da funket det Kjørte ca 1t i ett strekk så det stemte bra det da !!! Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...