#1 Skrevet November 16, 2004 ingen som ville svare her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2004 Det jeg har undersøkt er at skiltplate fra C4 ikke passer på "80" karosseriet, selv om målene er de samme. Dette pga kromming på bakluken. Men så var det 90`n da? Er ikke den bare luksus/USA utgave av 80? Har en lokallaget med en B3 80 sededan med slik plate. Så jeg tror at sedan og cab går om hverandre?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 11, 2005 Det jeg har undersøkt er at skiltplate fra C4 ikke passer på "80" karosseriet, selv om målene er de samme. Dette pga kromming på bakluken. Men så var det 90`n da? Er ikke den bare luksus/USA utgave av 80? Har en lokallaget med en B3 80 sededan med slik plate. Så jeg tror at sedan og cab går om hverandre?? blåser liv i denne igjen... fant du/dere ut noe om cab og 90 typ89 (b3) sine baklys passer om hverandre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...