#1 Skrevet Mai 2, 2010 mårn. har en polo 99 mod 1,4i med alt for høy tomgang. den ligger på 1600rpm på tom gang. den er noen ganger litt ugjevn også. med et mener jeg at noen så gårt den enda høyere et par sekunder før den går ned på 1600 igjen... er vist noe elektronisk styring på gass spjeldet. noen som har vært borti detta før ell? skal ut å se om jeg finner start gass og søke etter vacum lekkasjer nå. mvh fredrik p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2010 Grunninnstill gasspjeldet ditt med vagcom eller VAS hos en møller forhandler. Er gjort på 2 min, og gjør underverker med ustabil tomgang. Ta gjerne av luftfilteret og rengjør gasspjeldet med forgasserrens i samme slengen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2010 Grunninnstill gasspjeldet ditt med vagcom eller VAS hos en møller forhandler. Er gjort på 2 min, og gjør underverker med ustabil tomgang. Ta gjerne av luftfilteret og rengjør gasspjeldet med forgasserrens i samme slengen. takk takk skal prøve det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2010 møller mente bilen var for ny til å grunninnstille gassspjeldet............ er det tilfellet eller skal jeg prøve hos en annen forhandler?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 1, 2010 sludder og pølsevev, gasspjeldet skal da fint kunne grunninnstilles med vas og vagcom med mindre det er defekt eller kokset fullstendig igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 1, 2010 det jeg mente også. vat dales auto som sa dette. stikker til erlig rød en dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...