#1 Skrevet Mai 2, 2010 Golfen min (Golf 1 1,1L) har nå begynt å gå dårlig og fuske når motoren er kald, er fortsatt like lett å starte og det er ikke slik at den stopper eller noe, bare drar dårlig og lugger når jeg gir på, og ca etter 5 min forsvinner det som om noen drar ut en propp og den går som en klokke, noen som vet hva det kan vere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2010 Sjekk - forgasserflens, sprekk? - forvarmeslange - vakuumslanger - tenning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2010 Har da skjekka de overstående tingene med untak av tenninga, og finner ikke noe, men nå skal det sies at siden dama bruker bilen på dagen, så går jo den fint resten av dagen, så om jeg skal feilsøke når den går dårlig, må det bli en morgen, men ja, det som jeg syns er rart med dette er at det går helt plutselig over, da må det vel vere noe som skjer med motoren når den blir varm som løser problemet? Noe sånn automatisk forvarming eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...