#1 Skrevet Mai 2, 2010 Noen i vestfold som utfører effekttest? trenger dette da min golf 1 skal godkjennes BT. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2010 Med mindre Botne Bil i Holmestrand har sluttet med dette i det senere, så skulle det i hvert fall være muligheter der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2010 TEF Racing i Svarstad har iallefall gjort det. Trivelige gutter også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2010 Tror faktiskt det er de som har flyttet inn lokalene til tidligere Botne bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2010 Ellers har du In-Tec Motorsport i Drammen, på "riktig" side. Hva som befinner seg i lokalene til Botne vet jeg ikke lenger, men jeg vet at de solgte rulla si for en liten stund siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...