Styling til Audi TT 8N, noen forslag? :)

Anbefalte innlegg

Hei godfolk! : vinke :

Skal ha litt snask te TT'en min og lurte på om dere kanskje hadde noen gode forslag? :) Først og fremst fanger bak/forran + skjørt. Skal lage en tråd siden så kommer resten der ;)

 

Tenker selv på de sakene her: http://www.streetdesign.no/?id=8068

 

Liker selv R-frame fangeren godt, men er litt usikker enda. : klø :

 

Har dere noen forslag å komme med?

 

Marius

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert ikke det forslaget du vil høre, men bruk heller pengene på et skikkelig understell og noen ordentlige felger;)

 

14 000,- for komplett sett, pluss 7-8000,- i lakkering = 21 000/22 000,- du kan bruke på det som faktisk gjør bilen finere.

 

Nå kan det hende du alt har noen realle felger og understell, for alt jeg veit, men det er ihvertfall sånn jeg ville gjort det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser den. Har kjøpt coilovers som ligger å venter på posten, skal få det montert ila uka, setter den inn idag etter jobb : smil :

 

Momofelger står på bilen min nå, så det blir ikke prioritert enda.

 

Noen forslag til fanger forran og bak da? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OEM V6. Eneste fine "stylingen" til TT 8N

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk ut carline sin bakfanger, den er fet i samsvar med rieger sin frontleppe og rieger sine sideskjørt. 3,2 V6 vingedelen, og god senk. Da er du i mål: ) Og selvsagt god senk, og 18-19" felger .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3,2 V6 vingedelen har jeg om det er den svarte (evt i carbon) som monteres utpå den originale. Senk kommer på ila uka, som nevnt tidligere : smil :

 

Carline's bakfanger, er ikke den veldig lik rieger sin?

 

Og ang skjørt; du har både de vist i linken til streetdesign, og så er det noen uten lufting i endene, men er litt usikker ang valget, ser kanskje noe bedre ut uten de luftehullene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ppi_audi_rs_tt.jpg

002__scaled_600_011.jpg

003__scaled_600_003.jpg

 

Sjekk ut hjemmesiden...

PPI-Design

0TT.100.100.035.b.jpg

 

Du kan velge hva slags grill du feks vil ha. Sort, Sort med sølv ringer, titan look, alu look.. osv.. lykke til!

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice : sikle : Må en tur inn å se der ja! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

carline sin er hele fangeren , rieger har bar bakdelen, den nedre. Carline er rimelig lik R8 hekk, finere enn PPi mener jeg . Og en brøkdel av prisen . Hadde dette på min TT roadster selv, Fikk mye creds for det kittet. Men bevares, ppi er konge det, hvis du er stinn av stål: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal de ha så mye altså? Trist :(

 

Noen flere forslag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ppi_audi_rs_tt.jpg

002__scaled_600_011.jpg

003__scaled_600_003.jpg

 

Sjekk ut hjemmesiden...

PPI-Design

0TT.100.100.035.b.jpg

 

Du kan velge hva slags grill du feks vil ha. Sort, Sort med sølv ringer, titan look, alu look.. osv.. lykke til!

:)

 

jeg har denne fronten og den er i carbon og har perfekt passform og er akkurat som en orginal del med alle fester++ men den er dyyyyr...1400 euro meen får de sikkert billigere i annet materiale.men prisene til ppi og pogea er inkl grill så da blir det ikke så dyrt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har nye rieger sideskjørt liggende om du er på jakt. PM

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.