#1 Skrevet Mai 2, 2010 (endret) S2/RS2 luftfilterkit, bare røret i mellom filter og lmm, slangeskjøten og klemmene. 500.- Dette ble kjøpt på Flissundet motor service. Er som nytt, lite brukt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2010 Solgt. tråden kan slettes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2010 prøvde å finne dette på siden deres. har du en link? mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2010 prøvde å finne dette på siden deres. har du en link? mvh Hei. Jeg tror ikke de har det ute på nettet lenger. Prøv å ring de. Ellers kan du jo prøve dahlbæck racing, de har det. Mvh Lars Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 23, 2010 jeg har et sånt liggende visst det var noen som sku ha et til .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 23, 2010 Har også et! + varmeskjold som må pusses litt på før bruk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 23, 2011 Vurderer å selge aluminiumsplaten også. Den er hel og intakt, men noe slitt i form av nytt hull for infestning og tilpassninger. Bud rundt 500.- vurderes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 2, 2012 Noen som har et slikt kit enda? jeg er interessert i rørbøyen og varmeskjold hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 2, 2012 Noen som har et slikt kit enda? jeg er interessert i rørbøyen og varmeskjold hvertfall Jeg har aluminiumsplata, litt modda men hel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 2, 2012 Noen som har delenummeret på dette kitet evnt filteret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 2, 2012 Vet ikke delenummer, men de skal ha dette kittet både på Dahlbäck Racing og Flissundet Motor Service:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 2, 2012 var litt drøy pris på dahlback da synes jeg, 2252,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 3, 2012 var litt drøy pris på dahlback da synes jeg, 2252,- Det kan du si:) Men koster vel mye på FMS og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...