Golf som ryker VELDIG mye !

Anbefalte innlegg

Har en Golf 2 som ryker VEL mye... spesielt når motoren er kald, men fortsatt for mye når den er varm. Det er hverken blå eller hvit røyk så jeg antar at den får for mye bensin.

Dette er en standard 1.8 90 hk med pierburg gasser så jeg antar at feilen ligger i gasseren, men jeg aner ikke helt hva jeg skal se etter :P

hjelp : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan kansje være tett luftfilter eller dårlige plugger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan kansje være tett luftfilter eller dårlige plugger?

Begge deler er helt nye ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker den MYE bensin ? Er vel den typiske automat-choken som har hengt seg opp da sikkert. Må bytte en sånn der voks-termostat eller noe slikt på gassern. De vet sikkert hva du mener på delelageret på Møller. En typisk feil på Golf II med forgasser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker den MYE bensin ? Er vel den typiske automat-choken som har hengt seg opp da sikkert. Må bytte en sånn der voks-termostat eller noe slikt på gassern. De vet sikkert hva du mener på delelageret på Møller. En typisk feil på Golf II med forgasser.

Det kan det nok være ja. Har en ny sånn liggende så skal prøve å bytte :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.