#1 Skrevet Mai 2, 2010 Har en Golf 2 som ryker VEL mye... spesielt når motoren er kald, men fortsatt for mye når den er varm. Det er hverken blå eller hvit røyk så jeg antar at den får for mye bensin. Dette er en standard 1.8 90 hk med pierburg gasser så jeg antar at feilen ligger i gasseren, men jeg aner ikke helt hva jeg skal se etter hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2010 kan kansje være tett luftfilter eller dårlige plugger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2010 kan kansje være tett luftfilter eller dårlige plugger? Begge deler er helt nye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2010 Bruker den MYE bensin ? Er vel den typiske automat-choken som har hengt seg opp da sikkert. Må bytte en sånn der voks-termostat eller noe slikt på gassern. De vet sikkert hva du mener på delelageret på Møller. En typisk feil på Golf II med forgasser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2010 Bruker den MYE bensin ? Er vel den typiske automat-choken som har hengt seg opp da sikkert. Må bytte en sånn der voks-termostat eller noe slikt på gassern. De vet sikkert hva du mener på delelageret på Møller. En typisk feil på Golf II med forgasser. Det kan det nok være ja. Har en ny sånn liggende så skal prøve å bytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...