Anbefalte innlegg

Hei!

Nå virker det som turboen min sliter veldig, høres ut som det er der det kommer en høy suselyd ifra, og bilen går ikke helt som den skal. Men er ikke sånn som den pleier hvis det bare er trykklekasje.

Bilen har fra før av lekt olje på turbo siden og røyka endel hvitt om jeg har kjørt rolig. Er det bare meg eller er alt dette tegn på at turboen er på vei til å havarere? Når den lagde suselden i starten mista jeg ikke draget, men bare lager en stygg lyd, nå mister jeg draget litt også. Noen som kjenner seg igjen i detta?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta av slangen inn på turbo og kjenn på slakken i akslingen (ut og inn), hadde inne en 1,8t med samme symptomer i forige uke der det var flere mm slakk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka i går kveld, var ikke sinnsykt inn å ut, men starta den uten slangen å hørte når jeg rusa den at det var lyder fra turboen. God slakk opp og ned hvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.