Anbefalte innlegg

Hei.

Sliter med og bestemme meg for dimmensjon og merke på dekk til passaten min.

Felgene er 8, og 9x18. Jeg har lyst på litt strekk, hvetfall bak.

Det er jo så mange forskjellige merker og forskjellige sporbredder fra merke til merke, så her trenger jeg litt hjelp.

 

Har kikket litt på nankang NS-2 i 225/40-18 rund baut, hvordan blir dette?

Kom med forslag.

Er dekk i det rimelige segmentet jeg kikker etter, siden det er veldig svingete veier her jeg borm og dekkene slites like fort om de er dyre eller billige. det viktigste er egentlig at de er runde, og at de sitter sånn nogenlunde på vått.

 

Takker for svar på forhånd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Sliter med og bestemme meg for dimmensjon og merke på dekk til passaten min.

Felgene er 8, og 9x18. Jeg har lyst på litt strekk, hvetfall bak.

Det er jo så mange forskjellige merker og forskjellige sporbredder fra merke til merke, så her trenger jeg litt hjelp.

 

Har kikket litt på nankang NS-2 i 225/40-18 rund baut, hvordan blir dette?

Kom med forslag.

Er dekk i det rimelige segmentet jeg kikker etter, siden det er veldig svingete veier her jeg borm og dekkene slites like fort om de er dyre eller billige. det viktigste er egentlig at de er runde, og at de sitter sånn nogenlunde på vått.

 

Takker for svar på forhånd

 

225/40 rund baut er best på disse felgene mener jeg. Kunne brukt 215/40, 225/35 eller 235/35, men det er i hvertfall ikke billigere enn 225/40. 35 profil synes unødvendig lavt hvis du ikke vil ha girkasse-dekslet nedi asfalten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nankang NS 2 sitter ihvertfall ikke godt på våt vei, heller ikke nogenlunde dessverre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå bestillt 225/40-18 i Vredestein Ultrac Sessanta, har hatt disse før og er knalldekk. kan kjøre i 100 ut i en ganske dyp vanndamm uten og få planing.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.