#1 Skrevet Mai 3, 2010 Hei folkens, Jeg har brukt uendelig timer på å finne ut hva slags felger jeg liker på bilen min, men klarer ikke komme fram til noen jeg virkelig har sansen for. Så trenger litt hjelp fra klubb medlemmer til forslag, gjerne med bilder. Bilen får et litt bøst stuk og ikke noe pynte gjenstand. Orker ikke bruke evigheter på å vaske felger hver uke og bilen strebes mot banekjøring og egenskaper der framfor utstillingsmodell. Felger jeg har kikka på: OZ Superleggera OZ Ultraleggera Compomotive M06 TRMotorsport MT1 Tenker mest på en mørk farge og ikke noe høyglanspolerte kanter. Egentlig ikke lyst på skrudde felger heller. Hva synes dere? eventuelt tips til andre felger? Btw, takk for et bra forum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2010 Kontakt en med Compomotive M06 til salgs og her er bilde av hans bil med felga: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2010 Her er noen felger, legg merke til at oz felga har litt mer dybde og er kasnkej litt større her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2010 Her er noen felger, legg merke til at oz felga har litt mer dybde og er kasnkej litt større her Hva heter de OZ felga på den sorte avanten? BBS CH er litt oppbrukt, vil ha noe litt mer uvanlig. De skrudde felgane er fete, men nei, skal ikke ha noe pirkearbeid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2010 Hva med Zito WP 789 da? Tøffe og lette felger, som jeg mener dekkskift skaffer til en grei pris. Her er link til en S2 med de http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1894168 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 3, 2010 (endret) Hva med Zito WP 789 da?Tøffe og lette felger, som jeg mener dekkskift skaffer til en grei pris. Her er link til en S2 med de http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1894168 Fete felger, ikke så langt unna Compomotive M06. Avhengig av å bli kvitt to sett felger før jeg kan kjøpe nye, så ofte enklere å bytte. Bilprodukter.no har de til 2244kr per stk i 8x18. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 3, 2010 flere felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 3, 2010 Hva heter de OZ felga på den sorte avanten? BBS CH er litt oppbrukt, vil ha noe litt mer uvanlig. De skrudde felgane er fete, men nei, skal ikke ha noe pirkearbeid. Det er sikkert superleggera eller ultraleggera bare med et litt annet innpress 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 3, 2010 flere felger Hva heter dissa felga? Likte de godt på den blå sedanen igrunn. Ikke looken jeg tenkte på, men de er fine. Porsche felger er kule på Audi, litt usikker på blå bil uten at de er skrudde eller noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 3, 2010 Hva heter dissa felga? Likte de godt på den blå sedanen igrunn. Ikke looken jeg tenkte på, men de er fine. Porsche felger er kule på Audi, litt usikker på blå bil uten at de er skrudde eller noe. Bentley felga er tøffe de ja Porsche felga gjør seg de også ja, men kan hende det er brukt spacere med konvertering til 5x130 da det er den mest normale boltsirkelen på prosche mener jeg. Fss, du kan jo alltid skifte farge på dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 3, 2010 Her finner du noen bilder av de zito felgene på blå s4 b5, dog stasj:) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=154730 å her er ett bilde av min med de felgene;) 9x18" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 3, 2010 Balletøft med Gallardo hjul og det er ikke så utbredt i her norge enda heller. Jeg vet de er avbildet i chrome, men en lakkerer kan fort fikse på den saken. Du får også kjøpt de i standard sølv. Replika sådan, eller orginale ($$$) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...