#1 Skrevet Mai 3, 2010 Har heva bilen såpass at de nederste fjærene (TA technix) står klemt sammen. Men etter at jeg gjorde dette så har det kommet en slags ulyd foran. Kjører jeg over fartsdempere så kjennes/høres det ut som at demperen skal komme ut gjennom pansret Kan også høres ut som om det er noe som er løst, en slags knitre lyd. Har etterstramma det som skal strammes og bytta også fjærbeinslagret på ene siden, siden det var defekt. Kan det bare komme av at det er litt "uvant" for demperne/fjærene og stå så sammenklemt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2010 du satte lageret riktig vei? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2010 og er sikker på at du fikk stramma lageret skikkelig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2010 Det gikk ikke ann å dra til mer med håndkraft hvertfall. Men koster jo ikke noe og gå over skruene en gang til. Lagrene er jeg også temmlig sikker på at ble satt inn riktig vei. Kjøpte jo "ferdig" satt inn, så da måtte det være at de er satt opp/ned. Men tror heller ikke det er tilfelle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2010 Sånn skal det se ut iallefall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...