#1 Skrevet Mai 3, 2010 Noen som er klar til treff i morgen da? Jeg er vertfall klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2010 Er klar jeg også.. Har endeligt klart å få på sommersålene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2010 Får se om jeg klarer å komme innover, blir en utfordring etter 3 uker på natt i nordsjøen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2010 jeg kommer med kaffe, så husk koppene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2010 Må nesten ta meg en tur nå som bilen er på hjul igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 4, 2010 Eg stiller Ved Arenum som vanlig eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 4, 2010 Eg stiller Ved Arenum som vanlig eller? Jepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 4, 2010 Noen som har skiltplater å dele ut på disse treffene eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 4, 2010 Får desverre ikkje tid å komme inn i dag heller.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 4, 2010 står over denne gangen jeg også.. kos dere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 4, 2010 Supert oppmøte idag og masse greie folk, takk for idag!! Alltid moro med litt bilder:) fikk dessverre ikke tatt bilder av alle som var der i begynnelsen.. 22"!! denne likte jeg utrolig godt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 4, 2010 Takk for i dag ja Absolutt hyggelig treff det. Bra det er noen som tar bilder og Kommer sterkere tilbake på den fronten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 5, 2010 Da var mitt første oppmøte hos lokallaget gjennomført, etter 10 års medlemsskap!:-) En skam, men sånn er det å ha(for mange) barn!! Stilte attpåtil med en gjennomført møkkete bil........(etter 2200km i helgen til Tyskland for å hente campingvogn) Men hyggelig å treffe folk med samme interesse, og ikke minst se ett ansikt til alle navnene som eg kjenner godt gjennom forumet. Burde egentlig vært påbudt med portrettbilde i medlemsprofilen. Hadde gjort det mye enklere når en treffer folk:-) Curt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 5, 2010 Kjempe flotte bilder Ronny:) Du glemte å ta av den skyhøye røde golfen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 7, 2010 Hej alla nya venner i klubben för "inbördes beundran" Det var jätte skoj at treffa er når sola sjinte som om hon vore galen. Kommer tilbaka ved et annat möte, Min skojiga bil har ikke varit helt probemfri,men har fått strålande hjelp av guttane på (bilservice vest ) Snakka med jan audun sekkingstad, han e konge som dere sier på vestlandet Ska ut å åka lite i helgen,hoppas jag inte treffar på dom som har blanka knappar på jakkan ved fel tilfelle hilser Per i vest ps.varför ingen bild på min bil ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 8, 2010 Hej alla nya venner i klubben för "inbördes beundran" Det var jätte skoj at treffa er når sola sjinte som om hon vore galen. Kommer tilbaka ved et annat möte, Min skojiga bil har ikke varit helt probemfri,men har fått strålande hjelp av guttane på (bilservice vest ) Snakka med jan audun sekkingstad, han e konge som dere sier på vestlandet Ska ut å åka lite i helgen,hoppas jag inte treffar på dom som har blanka knappar på jakkan ved fel tilfelle hilser Per i vest ps.varför ingen bild på min bil ? Ronny nådde ikke å få opp kameraet før du forsvant tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 8, 2010 Ronny nådde ikke å få opp kameraet før du forsvant tenker jeg var nok derfor ja, tror jeg tok bilde av alle bilene som var der når jeg tok runden:) så ikke meningen å utelate noen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...