#1 Skrevet Mai 3, 2010 Er på jakt etter den enkle olje kjøler(til motoren) som står foran radiator, som kun RS4 som har. Hvor få tak på en slik / hvem som selger slike? Foruten Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2010 Denne du er på jakt etter? Du finer den her feks www.nbd.no til 4230,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2010 Denne du er på jakt etter?Du finer den her feks www.nbd.no til 4230,- Yes, den er det :-) Det kan se ut som jeg kan ha spart ca 2200kr der iforhold Møller. Men dem på Nordiske Bildelsenter mener at det er et oppgraderings sett, der det er en større kjøler for motoren. Så får se hva dem sier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2010 Haha Petter, satan jeg satt å bladde frem og tilbake og fant ikke den radioatoren det var snakk om.. Men den var jo sååååå liiiiiten..!!! (hørt den før!!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2010 Denne du er på jakt etter?Du finer den her feks www.nbd.no til 4230,- Olje kjøler er kjøpt :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 6, 2010 Hvor og hvilken kjøpte du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 6, 2010 Hvor og hvilken kjøpte du? Kjøpte den på http://www.nbd.no til 4230,- Kom totalt på 4443kr inkludert frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 6, 2010 No etter du har bestilt, er det kjekt å se andre billige måter å lage seg en oljekjøler:) http://www.audizine.com/forum/showthread.php?351900-DIY-Piece-together-your-own-Oil-Cooler&highlight=oil+cooler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 6, 2010 No etter du har bestilt, er det kjekt å se andre billige måter å lage seg en oljekjøler:) http://www.audizine.com/forum/showthread.php?351900-DIY-Piece-together-your-own-Oil-Cooler&highlight=oil+cooler Ja, spesielt etter å ha betalt 4443kr inkludert frakt. Men det er jo litt ekstra arbeid. Jeg har levert bilen inn for turbo bytte og heile pakken, og om dem skulle ha dette opplegget så hadde det gått litt tid på det for å sette det sammen. Bytte fittings ifra motor del slik at slangene passer osv.... MEN det er jo / blir ikke i nærheten på jeg har betalt. Pluss at det hadde gått noe lenger tid kanskje for å fått alle disse delene, er VIRKELIG lei av venting nå(for å si det mildt: mad . Føler det har vært venting her og venting der heile tiden, feil deler der, ødelagt deler der osv osv og tiden triller og uten bil. Føler meg som 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 6, 2010 Føler med deg: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...