#1 Skrevet Mai 3, 2010 Hei! fikk et sett med A8 bremser, 95 mod. tror jeg. tenkte jeg skulle montere de på coupe`n. hvis jeg handler fjærbein fra s2 eller typ 89 (delte) er det da mulig å montere bremsene på de? skal uansett bygge om til fem bolts. det som er sikkert er at de ikke passer på de orginale fjærbeina. skivene koliderer med fjærbeina. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2010 da kan du jo prøve å bytte til noen skiver med mer riktig impress?? men tror nok ikke de passer rett på da heller da boltmønsteret er annerledes, vil tippe avstanden på festeørene er større på A8 enn typ85... og før du haster på å setter på typ89 fjærbein så kan du sjekke om du støter på samme problem der, mest sannsylig. Letteste vei er nok typ89 fjærbein og bruke rs2 brakett+calipper+A8 skiver. Da bruke fjærbein fra 20v eller S2 som har de 280 og noen mm skiver, samt dobbelstemplet calipper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2010 takk for bra svar! har et sett fjærbein fra en 20v jeg skal kjøpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2010 Hva er forskjell på typ89 delte bein og 20v / s2 beina? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2010 er ikke sikker, mulig litt annet hjullagerhus? noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 4, 2010 Spindelen er jo forskjellig iom. 4x108 / 5x112, men hjullagra er jo samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 11, 2010 noen som vet hvor jeg kan få tak i bremseskiver med annet inpress en a8 skivene?? eller om en annen audi har samme diameter men forskjellig inpress?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...