#1 Skrevet Mai 4, 2010 Kl 10-13 blir det vårmønstring ved Møller Bil sine lokaler i Molde. Møller bil stiller med vaskemuligheter på baksiden av bygget! Vi stiller ut bilene våre og for de som vil blir det cruising til Brynshallen etterpå! Premiering blir det også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2010 Suverent! Da blir det mye fint å se på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2010 Nei nei nei nei nei!!!!!! F**n i h*****te, nå har jeg gått å gledd meg til et mindre lokalt treff i to år og så solgte jeg hjula mine i går, og nye dekk til nye felgene er på vei i posten....kommer på onsdag neste uke. Er det mulig..... Sorry, måtte uttrykke litt frustrasjon her! Er ikkje noen som har noen 16" dekk å låne bort et par dager:o? heh... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2010 Typisk... Konfirmasjonshelg.... FORDØMT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2010 Ej he kanskje nokken dekk til 16" skal sjekke i morga;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 6, 2010 Typisk... Konfirmasjonshelg.... FORDØMT! Heilt enig :-/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 6, 2010 Ej he kanskje nokken dekk til 16" skal sjekke i morga;) Du kan gjerne sjekke. Men det må være 195/40 max 205... Send PM du om du finner noe som passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 7, 2010 Du kan gjerne sjekke. Men det må være 195/40 max 205... Send PM du om du finner noe som passer. Ej hadde bare piggdekk i dinna størrelsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 8, 2010 Skal ikke se bort fra at det blir ett lite ett til høsten også. OG VW-Audi Nordvest 2011!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 8, 2010 Skal ikke se bort fra at det blir ett lite ett til høsten også. OG VW-Audi Nordvest 2011!!!!! Noen bilder fra dagens treff? Nordvest treff hadde ikke vært feil,prøve å få til noe autoslalom kjøring og da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...