#1 Skrevet Mai 4, 2010 Kl 10-13 blir det vårmønstring ved Møller Bil sine lokaler i Molde. Møller bil stiller med vaskemuligheter på baksiden av bygget! Vi stiller ut bilene våre og for de som vil blir det cruising til Brynshallen etterpå! Premiering blir det også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2010 Shit! Da begynner jeg å få det travelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2010 Høres flott ut:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2010 Jeg er med hvis jeg får sitte på med noen fra KR! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 5, 2010 Dette hadde vør kjekt satse på det passer mellom flo og fjære så det går ann å komme seg på ferga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 5, 2010 Kan sikkert sitte på med meg om du vill:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 5, 2010 Kan sikkert sitte på med meg om du vill:D Deal! For jeg har mest sannsynlig ikke bil til å kjøre på noe treff med lenger til helgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 7, 2010 På vei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 8, 2010 På vei Allerede!?! Shit, da har du glemt igjen meg i byen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 8, 2010 Jaja, det var nå i allefall to som møtte opp fra Nordmøre lokallag Forholdene tatt i betraktning så var det generelt godt oppmøte, og jeg og Helge fikk slått i hjel noen timer i rosenes by. Dog var det litt surt og kaldt til tider, men pytt pytt, det tåler vi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...