#1 Skrevet Mai 4, 2010 (endret) Den 29. Mai er det tid for årets Flåklypa Grand Prix. Undertegnede og Håkon Aurlien kommer til å være tilstede, så kanskje vi skal prøve å få til et lite "VACN-minitreff" i løpet av dagen ? Dersom det er fler som skal avgårde, så er det bare å skrive et lite innlegg her, så kan vi evt. koordinere tid og sted http://www.f-gp.net/ Et par bilder fra fjoråret: ...og til slutt et lite stemningsbilde fra "residensen" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2010 Får satse på like bra vær som i fjor da Dessverre er jeg på vakt hele helga, men får prøve å stikke nedom en tur likevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2010 Så sant været er med oss kommer jeg en tur hvertfall ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2010 Vurderer å ta turen nordover her og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2010 Vurderer å ta turen nordover her og. Kan da ikke være noe å lure på det Ole-Håkon ? Mange flotte biler i storslått natur "Kom til Lom" som de sier oppi der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 24, 2010 Blir de mange fra VACN som kommer ditt eller? ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 27, 2010 Da har jeg klargjort 80 LS'n for tur nordover! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 27, 2010 Jasså Aadne, skal du åt Lom til helgen ja.. Kanskje ta en tur dit jeg og da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 27, 2010 Er meldt 10 grader og overskyet, men det er i hvert fall bedre enn regn... I dag hadde vi alle årstider samtidig: snøvær i høyden, regn her og der, sol fra øst, samt nordavind fra alle kanter. Såpass må det være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 27, 2010 håper dei tar feil dissa vær damene, vi satser på sol og fint ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 28, 2010 Det har ihvertfall vært knallfint i dag, så da tar vi "en til av den" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 28, 2010 Fatter'n har akkurat kommet frem. 1929 Studebaker med startnr 11. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 28, 2010 Fatter'n har akkurat kommet frem. 1929 Studebaker med startnr 11. Så'n på startlista ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 28, 2010 Da har Super 90'n fått et siste lag med voks, så nå er den klar for morgendagen Og igjen takk til Brage for godt utført arbeid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 28, 2010 Så-så, du hjalp til selv også Men ja, været i dag har vært helt topp. Værmelding for i dag var akkurat samme som i morgen, men slo helt feil. Håper på samme feil i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 28, 2010 møtt en helt haaaaug av biler idag som ska dit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 28, 2010 Dalen har nok vært full av flotte biler i dag ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 28, 2010 Fatter'n har akkurat kommet frem. 1929 Studebaker med startnr 11. Er det han som sitter på nordals-pub`n i Lom nå og har spandert 20 øl på min søsters venninnde-gjeng...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 29, 2010 Er det han som sitter på nordals-pub`n i Lom nå og har spandert 20 øl på min søsters venninnde-gjeng...? he he he. "nice one" J-C..... ....men jeg tror faktisk det var omvendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 29, 2010 he he he. "nice one" J-C..... ....men jeg tror faktisk det var omvendt HeHe, neida jeg satt der litt selv i går kveld og så det med egne øyne....men vet ikke om det var faren til John-Arne da... Ps: knall med den nye selvvasken nede på Skånsar Bil forresten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 29, 2010 håper dei tar feil dissa vær damene, vi satser på sol og fint ;-) Ja, vi kan vel enes om at været ble "akseptabelt"? Jeg har i hvert fall blitt solbrent av å stå å se på at alle bilene startet... PS: det var jeg som satt rett over for deg og spiste pizza på Fossberg. Fin bil du har, må jeg si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 29, 2010 Dagen i dag var helt toppers ! -Supert vær -Traff på Håkon, Ole-Håkon, Ben Cato og Brage (som var klar til å trå til om det skulle hende oss noe...) -Mange flotte veteranbiler Helmaks ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 30, 2010 Ja, vi kan vel enes om at været ble "akseptabelt"? Jeg har i hvert fall blitt solbrent av å stå å se på at alle bilene startet... PS: det var jeg som satt rett over for deg og spiste pizza på Fossberg. Fin bil du har, må jeg si ok, ja forsto att det måtte være du, men siden jeg er så beskjeden av meg turte jeg ikke å gå bort å prate med deg :-P været var hivens flott ja, ble litt solbrent i toppen selv.(glemte å ta på meg caps) ;-) Takk for komplimang på bilen min, er rett og slett flau over hvor masse striper det er på den fortiden. :-/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...